Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Vem bjuder in till bankett?

5 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Vem bjuder in till bankett? Empty Vem bjuder in till bankett? ons sep 04, 2013 9:11 am

Mairé



Vill din karaktär vara värd för banketten?

I så fall postar du ett meddelande i den här tråden där du skriver vad du heter, vem du spelar och varför din karaktär vill bjuda in till banket. SL kommer sedan att utse en värd. Sista dagen för att anmäla intresse för detta är 18:e september.

//Spelledargruppen

2Vem bjuder in till bankett? Empty Sv: Vem bjuder in till bankett? tor sep 19, 2013 7:50 pm

keve

keve

It's the 19th and nobody volunteered to host the banquet so far. Who will do it, then? Is there a backup plan?

3Vem bjuder in till bankett? Empty Sv: Vem bjuder in till bankett? tor sep 19, 2013 8:48 pm

Mairé



We will check with people who has expresst an intrest in hosting before. If they are not interested or cant be reatcht we will ask Len or someone in the SL-group will houst.

4Vem bjuder in till bankett? Empty Sv: Vem bjuder in till bankett? sön sep 29, 2013 4:19 pm

Robin Lilja



Anton är på. Men han vill veta vad det är han behöver göra.

5Vem bjuder in till bankett? Empty Sv: Vem bjuder in till bankett? sön sep 29, 2013 9:00 pm

Mairé



Som värd banketten ska man tillsammans med lägrets bankettansvariga (Anna) och resten av SL ha lite extra koll innför förberedelserna. Anna kommer kontakta Anton om ev. matönskemål. Han bör även fundera på möblering och bordsplacering. Som värd är det ju Aidan som bestämmer villka som sitter vid högbordet etc. Sedan är det alltid trevligt om det kommer upp en inlajv-inbjudan på forumet där Aidan bjuder in övriga karraktärer.

6Vem bjuder in till bankett? Empty Sv: Vem bjuder in till bankett? tor okt 03, 2013 9:50 pm

Coneall

Coneall

Under skälva banketten är det han som sen sitter och "styr" från sin plats och hälsar välkommen osv. Det är även på hans tillåtelse som Herolden agerar, folk får rosor och ris osv Smile

Hur går det med hans inlogning, krånglar den fortfarande Olivia?

7Vem bjuder in till bankett? Empty Sv: Vem bjuder in till bankett? fre okt 04, 2013 4:42 am

Penelopie Brasher



Sist vi försökte komma in så funkade det, så förhoppningsvis så är han snart igång igen här på forumet. Jag var visat honom vad ni har skrivit här över och han har gått med på det.

8Vem bjuder in till bankett? Empty Sv: Vem bjuder in till bankett? fre okt 04, 2013 11:43 am

Coneall

Coneall

Fint, då ska jag bara ändra hans användarnamn så han int ... vänta tänkte jag det där högt .. ups. Wink Razz

Bra. Om det är någon som har problem så är det bara att peta på mig så försöker jag fixa det. Är ju bara tråkigt om det är problem.

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet