Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Promenad i midags solen

2 posters

Gå till sida : Föregående  1, 2

Gå ner  Meddelande [Sida 2 av 2]

26Promenad i midags solen - Sida 2 Empty Sv: Promenad i midags solen fre nov 08, 2013 4:30 pm

Isabella



Isabella skiner upp i ett hjärtligt leende och fnissar lätt, för att sedan rodnar svagt när Coneall tar hennes händer. Allting kändes bara så rätt inom henne och tankarna på gårdagens bekymmer var som bortblåsta.

"Det låter underbart! Jag är ju fortfarande väldigt nyfiken på den där platsen du berättade om förut." säger hon med en barnslig glädje och svagt rosiga kinder.

27Promenad i midags solen - Sida 2 Empty Sv: Promenad i midags solen fre nov 08, 2013 5:08 pm

Coneall

Coneall

Åhå ... du mins, ja den kan vi nog besöka. Är en bit norrut här ifrån, men en fantastisk plats.
*Han ler lätt och släpper hennes händer*
Hur snart är du redo att fara?

28Promenad i midags solen - Sida 2 Empty Sv: Promenad i midags solen fre nov 08, 2013 5:16 pm

Isabella



"Klart jag kommer ihåg. Svårt att inte göra det." Isabella blinkar med ena ögat åt Coneall och ler glatt.

"Jag kan åka så fort väskan är packad och jag har tagit farväl av Joan och Edward. Om dem inte fått för sig att följa med, så klart." säger hon i en exalterad ton och frågar med en gest om hon dem ska fortsätta längs vägen.

29Promenad i midags solen - Sida 2 Empty Sv: Promenad i midags solen fre nov 08, 2013 6:09 pm

Coneall

Coneall

*Coneall ler lätt*
Då så, låt oss avsluta promenaden och göra oss färdiga för avfärd. Det kommer ta sin lilla tid att komma hem i vart fall.
*Han leder henne vidare.*

30Promenad i midags solen - Sida 2 Empty Sv: Promenad i midags solen fre nov 08, 2013 8:32 pm

Isabella



Isabella ler tillbaka, tar Coneall's arm och följer honom längs vägen.

"Det låter bra det."

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 2 av 2]

Gå till sida : Föregående  1, 2

Liknande ämnen

-

» Nattlig promenad

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet