Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Bankett Allhelgona 2011

3 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Bankett Allhelgona 2011 Empty Bankett Allhelgona 2011 mån okt 10, 2011 3:43 pm

Coneall

Coneall

Så, dags att börja planera. jag vet att på förralägret var det i alla fall 2st som ville vara värd för denna omgån. Men det skulle vara bra om folk skrev upp sig igen.

Coneall kan bjuda in till Ulster om det är så att ingen annan vill, för min del tycker jag det kunde vara kul om någon kliver fram denna gån, så kanske jag kan sattsa på påsken.

2Bankett Allhelgona 2011 Empty Sv: Bankett Allhelgona 2011 lör okt 29, 2011 1:26 pm

Aldriona



I all tentapluggande och dylikt insåg jag inte riktigt hur lite tid som finns kvar. Jag har ordnat så att vi kommer få vara i masmästaren och äta lunch på lördagen, så då har vi både torsdag och fredag till att planera och ordna.

Dock så har ett problem uppstått i att Olof är sjuk och ligger på sjukhus (lunginflammation) och vi behöver någon vars roll inlajv skulle kunna vara ansvarig för banketten. Om någon kontaktar mig i dag (facebook, skype eller dylikt) så kan jag se till att vår reklam för bankettlajvet innehåller en personlig inbjudan från den lajvroll som ordnar den, annar sätter jag ikväll upp en generisk reklam på facebook och camelotonline.

Vet att det är kort om tid, men det mesta planerandet kan nog göras under lägret och på rutin. De flesta av oss har ju hjälpt till med banketter förr liksom. Wink

3Bankett Allhelgona 2011 Empty Sv: Bankett Allhelgona 2011 sön nov 06, 2011 1:44 pm

Aldriona



Banketten var jättebra! Enorma tack till alla som hjälpte till med sistaminutenplaneringen!

För den som är nyfiken följer här en lista över de som var närvarande och satt vid bordet:

1. Dame Aldriona
2. Botros av Aqaba
3. Halvdan Tveskägg
4. Prins Tuthmosis
5. Drottning Cleopatra
6. Prinsessan Chamsi
7. Sir Rodney of Spain
8. Chieftain Stephen O'Connor of Ailech
9. King Menelech Addis Abeba
10. Prins William av Gaza
11. Lady Gawain
12. Dame Maire
13. Jarl Torgrim Torulfson av Granvik
14. Sir Dias de la Derp
15. Sir Dimas de la Derp
16. Sir Bedivere
17. Fru Rakel bat Jehuda
18. King Arthur
19. Queen Windermere
20. Sir Bors
21. Lady Lynx
22. Herr Sune Folkeson
23. Hirdkapten Torbjörn Svensson
24. King Edward av Woodstock
25. Dame Saga
26. The Awesomeness av Brödraskapet av de Blodiga Riddarna
27. Prinsessan Henriette
28. Prinsessan Miriettte
29. Prinsessan Rihanna
30. Robin Lilja
31. Senor Alfredo
32. Sir Hereward
33. Sir Lovechild
34. Martin af Unger
35. Countess Ceryan of Tarsos
36. King Richard Plantagenet

Trots något kort om tid blev banketten väldigt lyckad, med många intressanta intriger.

4Bankett Allhelgona 2011 Empty Sv: Bankett Allhelgona 2011 sön nov 06, 2011 4:40 pm

Coneall

Coneall

Ser ut som en fin lista med folk. önskar jag kunit vara där. Men om ingen mistycker så tar Conall och jag gärna värdskapet till påsken. men vi får se ur saker utvecklar sig Very Happy

5Bankett Allhelgona 2011 Empty Sv: Bankett Allhelgona 2011 sön nov 06, 2011 7:09 pm

Fenrir

Fenrir

Det var prat om att Lenn ville hålla bankettenh till våren, och kanske är det bäst att låta honom göra det när han vill, så länge han kan?

Och det saknas faktiskt två som borde suttit vid bordet, men förmodligen passade bättre där de hamnade ändå. Lite mer jämlika. :p Fenrir och hans trogne följeslagare Ansgar.

Banketten var för övrigt helt underbar, trots en massa stressande och sistaminutenplaneringar! Så vitt jag förstod så hade de allra flesta väldigt roligt, och det är huvudsaken!

http://deomora.deviantart.com/

6Bankett Allhelgona 2011 Empty Sv: Bankett Allhelgona 2011 sön nov 06, 2011 9:02 pm

Coneall

Coneall

Ja om Len vill ta värdskape till våren kliver jag gärna åt sidan. Annars vill jag hävda mig Wink

7Bankett Allhelgona 2011 Empty Sv: Bankett Allhelgona 2011 mån nov 07, 2011 6:42 am

Aldriona



Sorry, glömde bort min käre bror, samt även kvinnan som dök upp oanmäld. Det där är listan vi skrev och gav till härolden.

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet