Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Namn på spelare

4 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Namn på spelare Empty Namn på spelare lör nov 19, 2011 2:43 pm

The Black Prince

The Black Prince

Jag och säkert fler utöver mig själv skulle önska att i sin rollbeskrivning skriver sitt irl namn så man vet vem man har intriger med och inte bara veta vad karaktären heter, lättare att hitta en irl person än en karaktär.

t.ex

Spelare
Fredrik Hammarin

Namn
The Black Prince

Titlar
Riddare av den heliga gralen VI
osv....

Beskrivning

Rykten



Senast ändrad av The Black Prince den lör nov 19, 2011 3:43 pm, ändrad totalt 1 gång

2Namn på spelare Empty Sv: Namn på spelare lör nov 19, 2011 3:35 pm

Aldriona



Håller med, jag hade tänkt föreslå något liknande.

3Namn på spelare Empty Sv: Namn på spelare mån nov 21, 2011 11:22 am

Sune_Folkeson

Sune_Folkeson

Jag tycker precis tvärt om! :-)
Det kan vara mycket lättare att intrigera/spela med en roll där jag inte vet något om personen bakom. Lättare att inte blanda in personliga irl känslor/åsikter om personen när jag spelar min roll.

Sen inför banketten kan de ju förstår vara bra att kolla upp hur den där personen jag pratat en massa med ser ut, så jag kan fortsätta spelandet på plats.

4Namn på spelare Empty Sv: Namn på spelare tis nov 22, 2011 1:48 pm

Coneall

Coneall

Beror mycket på personerna tror jag, ibland finner jag de enklare när man känner någon och ibland inte. Föresten Valle ... vi bör spinna vidare på vad våra chars pratade om på påsk banketten Razz

5Namn på spelare Empty Sv: Namn på spelare tis nov 22, 2011 3:49 pm

Aldriona



Jag tycker mest det är lättare om jag vet vem som spelar vad för roll, om folk kontaktar mig över facebook för att diskutera banketten och sånt.

Med mitt dåliga minne är det bra att kunna kolla upp istället för att måsta fråga hela tiden. Rolling Eyes

6Namn på spelare Empty Sv: Namn på spelare tis nov 22, 2011 4:50 pm

Coneall

Coneall

Jo på det sättet underlätar det ju. Skälv funderar jag lite på vem det r som spelar Aldriona, har ju ingen aning als ...

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet