Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Bankettlajv utanför Camelot

3 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Bankettlajv utanför Camelot Empty Bankettlajv utanför Camelot tor apr 19, 2012 1:14 pm

Joan of Kent

Joan of Kent

Om vi skulle göra ett nytt försök till bankett utanför Camelot, så tänkte jag att vi kan diskutera olika förslag och ideer här.

Förslagsvis om jag ska försöka ordna något, så bör det ske innan den 29 juli då jag och Fredrik åker på semester då, och ev kommer hem med en liten efter det och jag inte har någon koll på hur mycket ork och lust jag kommer ha till att arrangera en bankett.

Har ni datum som skulle passa er bättre eller sämre? Jag vet att några sagt att de jobbar massa i juli månad, men hur ser det då ut i exempelvis juni?

Angående lokal, har Tosse och jag diskuterat om att använda församlingslokalen i Skogås och sen ordna egen mat. Vill ni lägga en slant och någon står för matinköp och förberedning, eller skulle ni hellre ordna med någon form av knytis?

Tema för festen. Vad skulle ni vilja ha för tema?

Se så, kom igen nu och diskutera fram något som alla vill ha, så kan vi ordna något fantastiskt tillsammans. Smile

2Bankettlajv utanför Camelot Empty Sv: Bankettlajv utanför Camelot tor apr 19, 2012 10:39 pm

Mairé



Förslag på datum: 15:e eller 16:e Juni?

Mat och lokal: Skogås låter toppen! Tror det är lättast om alla läger en slant och någon/några tar på sig att handla då många kommer att komma resande. Sedan kan ju alla hjälpas åt med förberedelserna.

Temaförslag: Edward och Joan bröllopsfest? (d.v.s. om "Edward och Joan" vill det rent OFF?)

3Bankettlajv utanför Camelot Empty Sv: Bankettlajv utanför Camelot fre apr 20, 2012 6:11 am

The Black Prince

The Black Prince

Det förslaget är helt ok för in del, har dock ett annat förslag
Firandet av Portugals fall och kriga möte om hur vi går vidare med att ta yorkshire och bråka med danskar samt tullbelägga Tysklands gräns

4Bankettlajv utanför Camelot Empty Sv: Bankettlajv utanför Camelot fre apr 20, 2012 7:42 am

Joan of Kent

Joan of Kent

Angående datum så funkar i princip vilken helg för mig, då jag inte längre jobbar heldagar. Så det kommer vara upp till de som känner att de vill och kanske har svårt med datum att försöka hitta något som passar en själv. Får kolla lite med Tosse om hur det ser ut där med datum som kanske inte går att använda..

Mat och dryck, lämna gärna lite förslag på vad ni skulle vilja äta med, lättare att försöka komma fram till något bra budgetförslag då.

Temat, jag ser inget problem med att hålla Joan och Edwards bröllopsfest, men då ska folk vilja ha det som tema, annars känns det lite egoistiskt. XD
Kom med förslag, så röstar vi.. Smile

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Liknande ämnen

-

» Aedan anländer till Camelot

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet