Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Spel ledare gruppen

4 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Spel ledare gruppen Empty Spel ledare gruppen fre apr 05, 2013 2:48 pm

Coneall

Coneall

Vi är ett gille med ett gemensamt intresse, som "leds" av en spel ledare grupp. Spel ledare gruppens uppgift är att hålla koll på världen och balancera ut så att det inte bara är att vandra över NPC områden. SL gruppen är även ansvariga för mera omfattande plotter. Spel ledare gruppen är även huvudansvarig för Banketen off, alla runtomkring grejer.

Grupen består av 5 personer och jag ser gärna att de är av vrierande ålder och erfarenhet för att få en brädd på det hela.

Till allahelgona är det dags att byta ut 3 av de existerande medlemmarna. I dagsläget är det Malin, Anna, Elin, Olivia och Olof som sitter i gruppen.

Börja fundera på om du skulel vlilja ta en plats i gruppen. Så att vi inte saknar namn under gilles mötet nästa läger.

2Spel ledare gruppen Empty Sv: Spel ledare gruppen fre apr 05, 2013 9:19 pm

Joan of Kent

Joan of Kent

En sak att tänka på, det är inget tungt arbete att vara med i spelledargruppen, men aktivitet är en bra sak och underlättar, samt får saker att rulla på lite bättre när det sköts över forum/skypemöten när något behöver ordnas inom bankettgillet.

Vi har inte diskuterat vilka tre som ska bytas ut, men jag står gärna kvar som intresserad av att fortsätta vara med om inte annat. För visst sa vi att vi kunde väljas om på nytt om intresset generellt var lågt?

3Spel ledare gruppen Empty Sv: Spel ledare gruppen lör apr 06, 2013 7:40 am

Aldriona



Man kan ställa upp på omval, ja.

Jag funderar på om jag borde vara en av dem som kliver ur gruppen (om jag inte skulle bli omvald då). Jag har styrt väldigt mycket ända sedan bankettgillet först startades, och jag vet inte hur mycket av det som är för att ingen annan vill ta ansvar eller om det är så att jag inte varit tillräckligt tillåtande och öppnat upp för andra att ta över.

Samtidigt är jag lite rädd att det kan bli en chock för de i spelledargruppen som inte varit så aktiva i det praktiska arbetet på lägret om jag försvinner, men jag ska ju bland annat fixa ihop min checklista för bankettplanering och liknande, och kommer ju finnas närvarande på lägret om något bli problematiskt.

4Spel ledare gruppen Empty Sv: Spel ledare gruppen tor jul 25, 2013 1:59 pm

Coneall

Coneall

Änså länge har ingen anmält intresse för att ingå i spel ledare gruppen. Vi kan ju ta upp anmälningar för det även på lägret men det kunde ju vara kul om någon visade intresse så här innan.

5Spel ledare gruppen Empty Sv: Spel ledare gruppen sön aug 04, 2013 4:54 pm

Isabella



Jag skulle tycka att det vore roligt att vara spelledare här. Men inget krav alls, då jag tycker att jag är ganska inblandad i saker här ändå Smile

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet