Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Banketgillet på CamelotWiki

4 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Banketgillet på CamelotWiki Empty Banketgillet på CamelotWiki sön jan 08, 2012 7:43 pm

Sune_Folkeson

Sune_Folkeson


Hej
Med en liten hälsning från styrelsen så vill jag uppmuntra till skapandet av en ny artikel på vår wiki med titeln Bankettgillet.
Den bör ligga under kategorin Gillen

Jag har absolut ingen aning om hur man gör, men den som känner sig manad kan ju ta tag i det.

2Banketgillet på CamelotWiki Empty Sv: Banketgillet på CamelotWiki ons jan 11, 2012 3:26 pm

Aldriona



Jag kan bara hålla med om din avslutande mening. Laughing Jag kan ingenting om wikis... Men om ingen annan vill göra det kan jag försöka ta en titt på det.

3Banketgillet på CamelotWiki Empty Sv: Banketgillet på CamelotWiki ons jan 11, 2012 4:13 pm

Coneall

Coneall

Jag har av aandra anledningar skäl att lära mig wicky i alla fall, så jag tar och tittar på saken. Om jag använder mig av stavnings koll borde mit skriv handikap inte bli allt för stort problem ... men kolla mig gärna Very Happy

4Banketgillet på CamelotWiki Empty Sv: Banketgillet på CamelotWiki ons jan 11, 2012 4:16 pm

Fenrir

Fenrir

Det går ju att spara det i ett vanligt dokument och skicka till någon innan du lägger upp det, om du vill. Ett enkelt sätt att dubbelkolla att allt är rättstavat.

http://deomora.deviantart.com/

5Banketgillet på CamelotWiki Empty Sv: Banketgillet på CamelotWiki ons jan 11, 2012 7:56 pm

Sune_Folkeson

Sune_Folkeson

Jag korrekturläser gärna texten innan. Jag är bra på sånt :-)


7Banketgillet på CamelotWiki Empty Sv: Banketgillet på CamelotWiki fre apr 20, 2012 10:03 pm

Sune_Folkeson

Sune_Folkeson

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet