Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Om vi skulle göra ett nytt försök...

3 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Om vi skulle göra ett nytt försök... Empty Om vi skulle göra ett nytt försök... tor apr 12, 2012 10:22 pm

Joan of Kent

Joan of Kent

... Skulle ni då vara intresserade av ett bankettlajv utanför Camelotlägret? Tittar lite på intresse och möjlighet till något prisvärt och enkelt i Stockholmstrakten i såna fall.

Coneall

Coneall

*Tittar på sin calender och suckar* Är nog ganska upptagen fram till efter sommaren*

Mairé



Jag är på om priset är ok. (jobbar dock rätt mycket i Juli.)

Joan of Kent

Joan of Kent

Men Olof, vad gör du så för?

Om jag ska ordna något, kommer det bli innan jag åker till Gotland, för när vi kommer hem kommer jag nog knappast ha ork eller tid för att fixa bankettlajv, så tanken var väl att ordna något i juni/juli däromkring.

Funderingar som finns nu är att hitta lokal och ordna egen mat och ha nån form av gästabud istället för en sittning som finns på banketten. Alternativt att man gör någon form av knytis, där alla tar med något eget (drar ner pris ganska duktigt)

Mairé



Är detta måhända en bröllopsfest för Edward och Joan? Ligger ju lite passande i tiden...

Joan of Kent

Joan of Kent

Anledningen till hur det ligger i tiden har mer att göra med att det kommer en liten knodd i augusti och att jag därefter inte har en susning om hur mycket energi jag kommer ha till att ordna något alls, och då vi åker på semester i slutet på Juli så känns det ganska logiskt att lägga bankett innan dess.. ^^

Men, visst har tanken slagit att det skulle kunna vara bröllopsfest för Edward och Joan som tema, jag får se om det blir så dock, eller om vi gör något annat.. Det beror ju lite på vad folk har för önskemål med.. Smile

Coneall

Coneall

Problemet för mig är att jag är upptagen nestan varje helg en tid framöver. Och under sommaren kommer jag att arbeta troligen. Men om jag kan kommer jag.

Joan of Kent

Joan of Kent

Kanske kan kolla upp datum längre fram? Vore ju roligare om så många som möjligt kan komma.

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Liknande ämnen

-

» Senaste nytt från Svealand

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet