Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Vad händer?

3 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Vad händer?  Empty Vad händer? mån jul 02, 2012 7:41 pm

Joan of Kent

Joan of Kent

Det har varit väldigt tyst på forumet senaste tiden, förutom enstaka rollspelande i inlajvforumet, så undrar lite, vad händer egentligen? Kommer vi fram till hur vi ska lösa saker som spelgruppen, lajvvärlden och övrigt? Eller har allt bara hamnat på is just nu?

2Vad händer?  Empty Sv: Vad händer? mån jul 09, 2012 1:11 pm

Mairé



Bra fråga... Inte helt säker. Det skrevs väll något om att försöka ha ett möte på nästa läger men vet inte om det klubbades eller om "nästa lägar" är september eller allhelgona.

3Vad händer?  Empty Sv: Vad händer? lör aug 04, 2012 8:42 am

Coneall

Coneall

Nästa läger torde vara Allahelgona om inget annat sägs.
ja det har varit väldigt tyst, skälv kan jag inte förklara min egen frånvara på något vettigt sätt, men nu har jag i alla fall äntligen tagit mig för att skriva på forumet igen Very Happy förhoppningsvis vaknar fler nsart. Enklaste förklarignen är nog att vi haft sommartider och folk har haft annat för sig. Nu har vi ju många som kommer vara på medeltids veckan, tyvär inte jag skälv då jag fick förhinder av familje slag Sad, efter det kan man ju hoppas att vi kna komma igång igen.

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet