Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Lång frånvaro

4 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Lång frånvaro Empty Lång frånvaro tis aug 14, 2012 9:11 am

Aldriona



Tänkte bara be om ursäkt för att inget har hörts från mitt håll på rätt länge nu. Sommar och andra aktiviteter kom ivägen. Smile Nu är jag däremot peppad att ta itu med saker och ting, och vi har fortfarande gott om tid kvar före allhelgonalägret att få ordning på allt.

Jag har ett gäng idéer som jag ska skriva ihop till konkreta förslag och lägga upp här för folk att ha åsikter om. Bland annat ett fungerande regelsystem för hur spelare och spelledargrupp kan hantera krig och liknande, ett register över existerande lajvroller kombinerat med ett register över arthurianska roller som nya spelare kan använda som grund, rutiner för saker som hur det praktiska sköts kring banketten på lägren, vad spelledargruppen ska ha för rättigheter och skyldigheter, vad det ska innebära att ens roll håller i banketten och mycket mer! Smile

2Lång frånvaro Empty Sv: Lång frånvaro tis aug 14, 2012 11:52 am

Coneall

Coneall

Jag skriver under på ursäkten om frånvaro.

lite statestik:
Posts April: 207
posts may: 17
posts jun: 7
posts July: 10
And so far in august: 18

Time to rev it upp a bit and get some fun going!

3Lång frånvaro Empty Sv: Lång frånvaro ons aug 15, 2012 11:47 am

Joan of Kent

Joan of Kent

Jag ska börja med att jobba upp statistiken omedelbart...

Och jag tror nog att de flesta har haft en hel del att göra under sommaren som gjort att forumet hamnat i skymundan..

Malin, är det nt du vill ha hjälp med så säg till, det händer inte sådär jättemycket här hemma för stunden... XD

4Lång frånvaro Empty Sv: Lång frånvaro ons aug 15, 2012 3:43 pm

Fenrir

Fenrir

Håller med föregående talare. ^^

Och Malin, du vet att jag finns till ditt förfogande om du behöver mig av en eller annan anledning. ^^

http://deomora.deviantart.com/

5Lång frånvaro Empty Sv: Lång frånvaro tor aug 16, 2012 9:07 am

Coneall

Coneall

Tja, som vanligt arbetar jag med det rent tekniska på vårat forum. Så om folk ser något fins det PM Smile ... hu kanske skulle sätta upp en tråd någon stanc för att ge tips till admin ....

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet